Aktualności - Edycja 2023 / zbialoczerwona

Relacja z trzeciego dnia projektu.

Kolejny dzień pełen atrakcji oraz przepięknej pogody za nami 🚶‍♀️🚶🌞 Dziś podróżowaliśmy Szlak Orlich Gniazd 🏰 🇵🇱 w asyście Pani Joli Krzypczyk, dzięki której poznaliśmy historię wszystkich odwiedzanych miejsc.

Na początku, nie bojąc się duchów 👻, zwiedziliśmy 🏰 Zamek Bobolice, daliśmy się zamknąć w dyby i odtańczyliśmy #Belgijkę 😁

Następnie udaliśmy się do Sanktuarium Matki Bożej Leśniańskiej⛪️ ofiarować swe modlitwy Matce Boskiej Leśniańskiej 🙏

Kolejnym punktem dzisiejszej całodniowej wycieczki 🚌 był #ZłotyPotok w Gmina Janów gdzie czekali już na nas Wójt Gminy Pan Edward Moskalik, Pan Adam Markowski radny powiatu częstochowskiego oraz Pan Maciej Janowski radny powiatu częstochowskiego, którzy przybliżyli nam historie wielu miejsc na terenie gminy. Mogliśmy również obejrzeć przejazdy tutejszych crosowców i quadowców na #PustyniSiedleckiej 🤩

W drodze do #Częstochowy zatrzymaliśmy się w Jurajska Gmina Olsztyn, gdzie czekała już na nas Pani Poseł na Sejm RP Lidia Burzyńska oraz Burmistrz Olsztyna Pan Tomasz Kucharski. Poznaliśmy atrakcje #GminaOlsztyna oraz zwiedziliśmy Zamek Olsztyn🏰w asyście znakomitych gości.

Relacja z wycieczki po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej

Dziękujemy wszystkim za poświęcony czas oraz za to, że byliściie z nami. #BiałoCzerwona łączy 🇵🇱🤝🇱🇹